Subject: Vs: Taotlus Eesti Ravimiametile
From: "Aet Viispert" <[email-masked]>
To: "Dorota Kwasny-Zarzycka" <[email-masked]>
Cc: "Ravimiamet" <[email-masked]>
Date: Sun, 25 Feb 2024 21:21:16 +0200

Tere

Vastuseks Teie taotlusele saadan Ravimiametis menetluses olevate taotluste 
arvud:

*	Nilotinib (ATC: L01EA03) – 6 taotlust
*	Eltrombopag (ATC: B02BX05) – 5 taotlust
*	Valsartan / Sacubitril (ATC:C09DX04) – 9 taotlust

Tsentraalse protseduuri taotlused ei ole siin loetelus, need andmed on 
avaldatud Teie kirjas viidatud EMA lehel.

Lugupidamisega

Aet Viispert

Ravimiamet

müügilubade osakonna juhataja

Tel 737 4140

[email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

www.ravimiamet.ee

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and 
privileged information.  If you are not the intended recipient, please 
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently 
deleting what you have received. Any dissemination or use of this 
information by a third person without permission is prohibited and may be 
illegal.

Saatja: Dorota Kwasny-Zarzycka <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 1. veebruar 2024 16:13
Adressaat: Aet Viispert <[email-masked]>
Koopia: Ravimiamet <[email-masked]>
Teema: Taotlus Eesti Ravimiametile

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

TAOTLUS EESTI RAVIMIAMETILE

Pöördun Teie poole küsimusega seotud Informatsioonivabaduse Aktiga ning 
küsida, kas oleks võimalik saada ravimite otsuse ootel olevate taotluste 
arvu (nii detsentraliseeritud kui ka tsentraliseeritud 
müügiloaprotseduurid), mis antud hetkel ootavad otsust Eesti Ravimiametis. 
Sarnasel viisil avaldab Euroopa Meditsiiniagentuur tsentraliseeritud 
müügiloaprotseduure, mis on osa ravimitega seotud tehingute läbipaistvuse 
initsiatiivist Euroopas (rohkem infot: 
<http://www.ema.europa.eu/ema/index.jsp?curl=pages/medicines/document_listing/document_listing_000349.jsp&mid=WC0b01ac05805083eb> 
http://www.ema.europa.eu/ema/index.jsp?curl=pages/medicines/document_listing/document_listing_000349.jsp&mid=WC0b01ac05805083eb)

Sooviksin küsida, kas alloleva toimeainega on hetkel müügiloataotlusi ootel 
ning mitu müügiloa taotlust hetkel ootab otsust:

*	Nilotinib (ATC: L01EA03)
*	Eltrombopag (ATC: B02BX05)
*	Valsartan / Sacubitril (ATC:C09DX04)

Antud päring on seotud ainult ootel olevate müügiloataotlustega ning 
taotluste arvuga. Päring ei hõlma endas lisainformatsiooni.

Olen meeleldi nõus vastama täiendavatele küsimustele kui Teil peaks neid 
tekkima.

Vastust ootama jäädes ja ettetänades.

Lugupidamisega,

Dorota Kwasny-Zarzycka

DorotaKwasny‑Zarzycka

PhD, MSc (Eng.)

Mobile:  <tel:+45%2030%2014%2031%2045> +45 30 14 31 45

E‑mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Amaliegade 13, 3
​1256 København K
​Denmark

 <https://www.tpr-group.com/> www.tpr-group.com

This mail (including attachments) is confidential and may be legally 
privileged. If you have received it in error please notify the sender by 
returning the e-mail and remove it from your system. Any unauthorized use or 
dissemination of this message in whole or in part is strictly prohibited. 
Please note that e-mails are susceptible to change. TPR-Group shall not be 
liable for unauthorized use of the information contained in this 
communication